Meest gestelde vragen
Verzendkosten: Bij een orderbedrag van minder dan € 75,- betaal je slechts € 4,95. Boven de € 75,- verzenden we de bestelling gratis. Al onze bestellingen worden verzonden met een track & trace code, deze ontvangt u per email. Dit is een gratis service.
Verzending: We verzenden elke werkdag. Onze transporteurs zijn PostNL, UPS & DHL. Onze levertijden zijn, indien u voor 22:00 besteld, één werkdag . Dit is geen garantie.
Retourneren: Uiteraard is het mogelijk om te retourneren. u dient dan het retour aan te vragen via ons e-mailadres. Voeg altijd een brief toe met daarin aangegeven afzender - reden en inhoud. Zo raakt het pakket niet zoek en kan een retourzending snel worden afgehandeld. Let op: vanwege hygiënische redenen kunnen sommige artikelen niet geretourneerd worden. Neem daarom altijd van tevoren contact op.
Hoe snel heb ik mijn bestelling op een adres in Nederland?
We proberen altijd om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Normaal gesproken duurt het 1-2 werkdagen.
Hoe snel heb ik mijn bestelling op een adres in Belgie?
We proberen altijd om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Normaal gesproken duurt het 1-2 werkdagen.
Wat gebeurt er als er producten uit mijn bestelling ontbreken?
Wanneer u een bestelling hebt ontvangen en er zijn producten beschadigd en of niet aanwezig neem dan binnen 24 uur contact met ons op. We proberen altijd een snelle oplossing te regelen.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Normaal gesproken laat de vervoerder een notitie bij u achter. Wanneer u niet thuis bent zal het pakket naar het dichtstbijzijnde postagentschap worden gebracht, waar u het vervolgens zelf kunt ophalen.
Als ik een vraag heb over een product hoe kan ik jullie dan bereiken?
U kunt ons altijd tijdens openingstijden bereiken via ons e-mailadres of op ons telefoonnummer, zie onze contactgegevens.
Kan het bezorgadres afwijken van het factuuradres?
Wanneer u het pakket op een ander adres wilt laten bezorgen kunt u dit aangeven tijdens het bestelproces.
Kan ik ook bestellen als ik in het buitenland woon?
Ja, dit kan. Wanneer u land niet in de lijst staat bij het afrekenen, neem dan contact op voor de mogelijkheden.
Hebben jullie alle producten in voorraad?
We proberen om onze voorraden op peil te houden. Soms worden van bepaalde artikelen in korte tijd een hoop verkocht. De meeste producten kunnen we zeer snel weer uit voorraad leveren. Helaas komt het soms ook voor dat leveranciers leveringsproblemen hebben. Wanneer we iets niet binnen 2-3 dagen kunnen uitleveren nemen wij contact met u op. We zullen altijd proberen om u een oplossing aan te bieden.